ISO 9001:2015
Actualment, el Politècnics disposa de la Certificació de Qualitat ISO 9001:2015.
La nova norma de sistemes de gestió de qualitat es fonamenta en la gestió per processos, el compromís i la responsabilitat de la direcció en l’organització i la gestió del centre, i la gestió estratègica dels canvis, del coneixement i dels riscos.
Al centre ens regim per uns principis de qualitat i uns valors que guien la nostra gestió:
- L’orientació a l’alumnat i a les famílies.
- El lideratge de la direcció i l’apoderament de tots i cadascun dels agents implicats en l’ensenyament i en l’aprenentatge.
- La participació i el compromís de totes les parts interessades.
- L’enfocament basat en processos i la millora contínua del sistema de gestió.
- La presa de decisions basada en l’evidència de dades i d’informació.
Gestió de la qualitat
La gestió de la qualitat del Politècnics se centra principalment a fer un bon disseny i una bona planificació dels processos del centre.
En aquest sentit, les accions del nostre sistema de gestió de la qualitat són:
- Planificar els cicles formatius i els mòduls professionals segons la contextualització del projecte educatiu del centre.
- Prestar el servei educatiu del procés d’ensenyament i aprenentatge, des de l’acollida inicial fins a l’avaluació i qualificació finals.
- Avaluar i aprendre, a partir de l’anàlisi de les accions, els objectius assolits i les diferències respecte d’allò planificat inicialment. També ens interessa conèixer la satisfacció dels diferents grups d’interès amb el servei ofert.
- Redissenyar el sistema de gestió per incorporar a la planificació anual del servei educatiu següent els aprenentatges organitzatius i els nous objectius estratègics que requereix l’assoliment d’allò previst al projecte educatiu.