Catalunya és terra de petites i mitjanes empreses, de fet, la PIME catalana és una actriu dominant i imprescindible de l’estructura productiva del sector privat. En aquest sentit, la competència cada vegada és més gran i això realça la importància de la capacitat que tenen les marques per comunicar-se amb els/les consumidors/es. El nostre cicle de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat et prepararà per ser emprenedor/a, per pensar i executar una idea innovadora en forma d’empresa i comunicar-la de la manera més eficaç.

En el primer curs desenvolupem projectes a partir de metodologies actives ja sigui a l’aula o fora d’ella, com per exemple en escenaris impulsats des de la Xarxa d’Emprenedoria com són l’iFest o els Campaments d’Innovació, on treballem el màrqueting des del prisma de l’empresa i des dels diferents mòduls. En el segon curs seguim amb la metodologia ABP, però en aquest cas resolem demandes de publicitat reals de les empreses que ens envolten al barri o a la ciutat, acostant així la realitat del món laboral a les aules.

Amb aquesta metodologia aconseguim capacitar persones amb perfils molt variats, que podran desenvolupar totes les tasques de comunicació d’una PIME fora de línia i especialment en línia o dur a terme una tasca molt especialitzada dins d’un departament de màrqueting o publicitat en una gran internacional, sense deixar de banda poder esdevenir autònom/a, un perfil molt cercat en el sector.

Tu ets els projecte

Converteix-te en qui tu vulguis ser amb les nostres metodolgies actives.

Disponible FORMACIÓ ONLINE

Pla d’estudis

2.000 hores repartides en 2 cursos acadèmics

  • 1.584 hores en el centre educatiu.
  • 416 hores en el centre de treball (FCT – Pràctiques a l’empresa).
  • Atenció al Client, Consumidor i Usuari.
  • Disseny i Elaboració de Material de Comunicació.
  • Gestió Econòmica i Financera de l’Empresa.
  • Investigació Comercial.
  • Treball de Camp en la Investigació Comercial.
  • Llançament de Productes i Serveis.
  • Màrqueting Digital.
  • Mitjans i Suports de Comunicació.
  • Polítiques de Màrqueting.
  • Relacions Públiques i Organització d’Esdeveniments de Màrqueting.
  • Anglès.
  • Formació i Orientació Laboral.
  • Projecte de Màrqueting i Publicitat.
  • Formació en Centres de Treball.
  • Examinar iniciatives emprenedores i oportunitats de negoci.
  • Organitzar tot tipus d’esdeveniment de màrqueting segons la demanda de l’empresa.
  • Preparar el contingut del material publicitari mitjançant una idea creativa i l’estructuració del missatge a partir de l’estratègia de comunicació de la clientela.
  • Realitzar el material publicitari amb eines de disseny gràfic i audiovisual.
  • Construir pàgines web atractives i eficients per a les persones usuàries.
  • Elaborar un pla de màrqueting i un pla de mitjans de comunicació.
  • Avaluar la qualitat del servei i proposar millores per optimitzar-lo i augmentar el nivell de satisfacció del client.
  • Elaborar un pla d’investigació que ajudi el departament de màrqueting a prendre decisions sobre un problema o una oportunitat per a l’empresa.
  • Definir i dissenyar els plans per formar un equip de treball de camp.
  • Executar accions per llançar un producte i millorar el posicionament de marca.

Una vegada superats aquests estudis obtindràs el títol homologat de tècnic/a superior en Màrqueting i Publicitat (Publicat al RD 1571/2011, de 4 de novembre, pel qual s’estableix el títol de tècnic superior en màrqueting i publicitat) expedit pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Acreditació oficial programes

Photoshop Illustrator Premiere Indesign Tom Micro

S’ha de complir un dels requisits següents:

  • Tenir el títol de batxillerat.
  • Tenir el títol d’un cicle formatiu de grau mitjà.
  • Tenir el títol d’un cicle formatiu de grau superior.
  • Haver superat el segon curs de batxillerat de qualsevol modalitat de batxillerat experimental.
  • Haver superat el curs d’orientació universitària (COU) o el preuniversitari.
  • Tenir el títol de batxillerat per haver cursat el batxillerat unificat polivalent (BUP).
  • Tenir qualsevol titulació universitària o una d’equivalent, o haver superat la prova d’accés a la universitat per a més grans de 25 anys.

Perfils professionals als quals optaràs

Descobreix la combinació de capacitats tècniques i habilitats personals que formen el teu perfil professional.

Copywriter

Sortides professionals

  • Content manager
  • Community manager
  • Especialista SEM
  • Organitzador d’esdeveniments
  • Consultor SEO
  • Relacions públiques

Assignatures destacades

  • Polítiques de màrqueting
  • Màrqueting digital
  • Relacions públiques

Habilitats personals adquirides

Flexibilitat / Responsabilitat
Autonomia / Sociabilitat / Evolució

Creatiu

Sortides professionals

  • Product manager
  • Dissenyador
  • Brand manager
  • Tècnic-creatiu en publicitat
  • Editor publicitari
  • Assistent d’operador de càmera
  • Assistent de fotògraf
  • Tècnic de màrqueting

Assignatures destacades

  • Llançament de productes i serveis
  • Disseny i elaboració de materials de comunicació
  • Organització d’esdeveniments

Habilitats personals adquirides

Flexibilitat / Responsabilitat
Autonomia / Sociabilitat / Evolució

Analista

Sortides professionals

  • Tècnic en estudis de mercat
  • Tècnic en treball de camp
  • Enquestador
  • CRM manager
  • Media planer

Assignatures destacades

  • Investigació comercial
  • Treball de camp
  • Mitjans i suports de comunicació

Habilitats personals adquirides

Flexibilitat / Responsabilitat
Autonomia / Sociabilitat / Evolució

Més informació del grau | gencat.cat |

Aprèn també a l’empresa

Prepara’t per entrar al món laboral inclús abans d’acabar els teus estudis.

Eramus+, tot un món per aprendre

Alumnat del Politècnics marxa cada curs per créixer com a professionals i persones.