Tallers Escola de Consum
Lloc
Seu Agència catalana de Consum. c/Ciències, 71 Hospitalet de Llobregat
Grups
MARP1A
Objectiu
Des de l’Escola del Consum de Catalunya s’opta per una educació del consum com a eina per a ajudar la ciutadania a construir la seva manera de fer, sentir i pensar. Entenem que l’educació del consum ha de promoure una actitud dels joves:
Responsable, per a prendre consciència de les conseqüències dels actes de consum
Crítica, per a actuar des de l’anàlisi i la reflexió activa, per a orientar la presa de decisions i l’acció.
Farem
Realització d’un taller, Missatges o impactes:
• La definició de publicitat.
• La diversitat de vies per on es reben els impactes publicitaris.
• Els consumidors com a agents publicitaris.
• Les marques com a estratègia de venda i com a via de construcció d’identitat.
. L’evolució de la publicitat com a fenomen cultural.
• La regulació de la publicitat.
Enllaços
https://consum.gencat.cat/ca/lagencia/escola-del-consum-de-catalunya/docencia/eso-batxillerat-i-cicles-formatius/tallers-a-la-seu-de-lecc/