L’It’s My Turn, és la germana gran d’una activitat sorgida dins del mòdul de Relacions Públiques i Publicitat del cicle de grau superior de Màrqueting i Publicitat. La primera edició de la fira va arrencar amb dos grups d’aquest cicle que van organitzar una mostra dels seus projectes finals per a presentar-se’ls entre ells.
A la següent edició, aquesta mostra ja es va obrir a la resta d’alumnat del Centre d’Estudis Politècnics, que la van visitar i fins i tot, es van crear sinergies professionals en forma de col·laboracions interdisciplinàries i inclús una contractació. Aquestes reaccions inesperades van portar a pensar que tot el talent sortint del Politècnics podria tenir interès en el teixit empresarial de proximitat al centre, i així es va obrir la possibilitat de visitar la fira a possibles empreses i entitats necessitades de graduats en comerç, informàtica, administració o turisme.
En el punt més àlgid de la fira es va arribar a 153 expositors, 20 ponències d’experts i més de 50 empreses visitants, fent el salt a una seu externa com és la fàbrica de creació Fabra i Coats del barri de Sant Andreu de Barcelona, però al següent curs la pandèmia va colpejar el projecte, obligant a reinventar-se des del punt de vista digital. Aquest fet va obrir la porta a generar una edició totalment en línia, amb uns recursos i un temps molt limitat. La fira, però, que ja comptava d’una notorietat alta en el sector de les PIMES de Barcelona, no només va sobreviure sinó que va esdevenir un èxit amb més de 15.000 visites al web imt.politecnics.barcelona, amb un 2% de conversions en forma de contractacions.