Tallers Escola de Consum
Lloc
Agència Catalana de Consum c/Ciències, 71 Hospitalet de Llobregat
Grups
MARP1B
Objectiu
Des de l’Escola del Consum de Catalunya s’opta per una educació del consum com a eina per a ajudar la ciutadania a construir la seva manera de fer, sentir i pensar. Entenem que l’educació del consum ha de promoure una actitud dels joves: Responsable, per a prendre consciència de les conseqüències dels actes de consum Crítica, per a actuar des de l’anàlisi i la reflexió activa, per a orientar la presa de decisions i l’acció.
Farem
Realització d’un taller, Missatges o impactes: • La definició de publicitat. • La diversitat de vies per on es reben els impactes publicitaris. • Els consumidors com a agents publicitaris. • Les marques com a estratègia de venda i com a via de construcció d’identitat. . L’evolució de la publicitat com a fenomen cultural. • La regulació de la publicitat.
Enllaços
https://consum.gencat.cat/ca/inici