Al Centre d’Estudis Politècnics impartim cicles formatius de grau mitjà i grau superior de les especialitats de comerç i màrqueting, administració i finances, informàtica, i turisme i gestió d’esdeveniments.
La nostra missió és el creixement de l’alumnat. Vetllem per l’assoliment de les seves competències professionals i habilitats personals que les empreses, en particular, i la societat, en general, demanden.
L’objectiu del Politècnics és convertir-nos en un centre de Formació Professional de referència a Catalunya.
El nostre model d’ensenyament-aprenentatge
El creixement econòmic, la revolució digital, l’automatització i la globalització influeixen directament en la inserció laboral de la població. Per això, des del Projecte Educatiu de Centre apostem per un model d’ensenyament-aprenentatge on la innovació és la gran protagonista. Un model de qualitat, flexible i capaç de respondre a les necessitats canviants de les empreses i de la societat.
Per aquest motiu, al Politècnics participem activament en diferents programes dirigits pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, com són el Programa Activa FP, el Programa Innova FP, el Programa de foment i suport de l’emprenedoria, i el Programa d’Orientació Professional.
El nostre principal propòsit és la formació tècnica i el desenvolupament de les capacitats personals del nostre alumnat. Dirigim els nostres esforços a la seva incorporació al mercat laboral o, fins i tot, a la creació de la seva pròpia empresa amb total garantia d’èxit.
Creem contextos d’aprenentatge basats en metodologies actives que apropen l’alumnat a la realitat empresarial. El nostre Projecte Educatiu de Centre inclou la implementació de les classes invertides, les metodologies AGILE de gestió de projectes, la simulació d’empresa, l’Aprenentatge Basat en Projectes (ABP) i l’Aprenentatge i Servei (ApS).
Al Politècnics valorem especialment el coneixement de llengües estrangeres. Per aquest motiu participem, per una banda, en el Programa Generació Plurilingüe del Departament d’Educació i, per una altra, en el Programa Erasmus+.
La innovació ha deixat de ser un repte futur en l’Educació. Innovar és la nostra realitat. La qüestió, ara, és a quina velocitat ho hem de fer per tal d’adaptar-nos a les necessitats del mercat laboral i de la societat.