El Politècnics es trasllada fins a Igualada
El passat dijous 10 de novembre, tot l’alumnat de Màrqueting i Publicitat es desplaçava fins a la comarca de l’Anoia. El motiu? Visitar el Rec.0, un festival que es celebra dos cops l’any en l’històric barri del Rec de la ciutat d’Igualada, on havien estat situades les fàbriques tèxtils i les adoberies durant el passat industrial d’aquesta vil·la. Des del 2009 aquests edificis es converteixen en espais de moda, gastronomía i cultura en general per uns dies i a cada edició afegeixen i amplien espais i marques participants.
L’alumnat no només van poder comprar roba de marques de renom a preus rebaixats, provar menjar de tot tipus o fer pinya entre ells, sinó que també fixar-se en com estava organitzat i en tot allò que no pot faltar en un festival com aquest.
Pel que fa a l’organització, són moltes les coses que s’han de tenir en compte, des d’un bon disseny de la prèvia de l’acte fins a les accions de post-esdeveniment, passant per la creació i gestió del propi esdeveniment, on es recullen la calendarització, ubicació, programa d’activitats i el pressupost, entre altres. Per aquest motiu, des del Politècnics apostem per l’Aprenentatge Basat en Projectes i què millor que poder sortir de l’aula i viure-ho en la teva pròpia pell.
Posteriorment, l’alumnat podrà aplicar tots aquests coneixements en els seus projectes. Un d’aquests és la reformulació d’un esdeveniment com la Trobada de Cervesers Artesans de Molins de Rei, on hauran de demostrar els coneixements adquirits.