Tens les habilitats necessàries per ser un/a professional en l’àmbit de l’empresa? El potencial econòmic i comercial del nostre país afavoreix la presència d’una gran quantitat d’empreses locals i estrangeres en què l’assistència a la direcció es converteix en una peca fonamental per garantir que els objectius de l’empresa es puguin assolir. Converteix-te en una persona de confiança, capaç de gestionar l’agenda de l’empresa i les comunicacions dels alts càrrecs de l’organització, i amb les eines necessàries per organitzar esdeveniments i assumir tasques administratives.
En un món on la tecnologia està més present en tots els àmbits de la vida, la capacitat de relacionar-se personalment és fonamental per tal de marcar la diferència. Et convertiràs en un/a professional amb coneixements de diverses llengües i d’eines informàtiques que facilitaran el dia a dia de la teva organització.
Tu ets el projecte
Converteix-te en qui tu vulguis ser amb les nostres metodolgies actives.
Pla d’estudis
2.000 hores repartides en 2 cursos acadèmics
- 1.584 hores en el centre educatiu.
- 416 hores en el centre de treball (FCT – Pràctiques a l’empresa).
- Comunicació i atenció al client.
- Gestió de la documentació jurídica i empresarial.
- Procés Integral de l’activitat comercial.
- Recursos humans i responsabilitat social corporativa.
- Ofimàtica i procés de la informació.
- Anglès.
- Segona llengua estrangera.
- Protocol empresarial.
- Organització d’esdeveniments empresarials.
- Gestió avançada de la informació.
- Formació i orientació laboral.
- Projecte d’assistència a la direcció.
- Formació en empresa.
- Aplicar habilitats comunicatives per a la recerca de la satisfacció de la clientela.
- Conèixer els models de contractació privats més habituals en l’àmbit empresarial.
- Conèixer l’estructura i organització de les administracions públiques a Espanya i la Unió Europea.
- Elaborar la documentació dels organismes públics als procediments administratius.
- Entendre el concepte de patrimoni empresarial.
- Entendre el sistema fiscal i la comptabilitat amb IVA.
- Compatibilitzar amb programari professional la documentació de compravenda.
- Conèixer i confeccionar els mitjans de pagament i cobrament.
- Gestionar la tresoreria amb programari professional.
- Confeccionar la comptabilitat d’una PIME.
- Aplicar l’ètica empresarial.
- Dissenyar documents administratius i comercials utilitzant un full de càlcul.
- Dissenyar bases de dades relacionals.
- Dissenyar amb processador de textos, de gràfics i d’imatges, entre d’altres.
- Conèixer i aplicar les normes i el protocol en un context multicultural.
- Reconèixer i identificar el contingut global d’un missatge oral en l’àmbit de l’assistència a la direcció.
- Actuar amb professionalitat seguint les convencions internacionals.
- Conèixer el protocol empresarial en els diferents tipus d’esdeveniments.
- Dominar la comunicació escrita i el protocol.
- Dominar l’organització de reunions i esdeveniments corporatius.
- Gestionar, planificar, programar i avaluar projectes nacionals i internacionals.
- Organitzar viatges nacionals i internacionals.
- Tenir coneixements de dret laboral i de la normativa contractual del sector.
- Conèixer l’acció protectora del sistema de Seguretat Social.
- Ajudar en l’elaboració d’un pla de prevenció de riscos en una petita empresa.
- Aplicar mesures de prevenció individual i col·lectiva.
Una vegada superats aquests estudis obtindràs el títol homologat de tècnic/a superior en Assistència a la Direcció (Publicat al RD 1571/2011, de 4 de novembre, pel qual s’estableix el títol de tècnic superior en assistència a la direcció) expedit pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.
S’ha de complir un dels requisits següents:
- Tenir el títol de batxillerat,
- Tenir el títol d’un cicle formatiu de grau mitjà,
- Tenir el títol d’un cicle formatiu de grau superior,
- Haver superat el segon curs de batxillerat de qualsevol modalitat de batxillerat experimental,
- Haver superat el curs d’orientació universitària (COU) o el preuniversitari,
- Tenir el títol de batxillerat per haver cursat el batxillerat unificat polivalent (BUP),
- Tenir qualsevol titulació universitària o una d’equivalent, o haver superat la prova d’accés a la universitat per a més grans de 25 anys.
Perfils professionals als quals optaràs
Descobreix la combinació de capacitats tècniques i habilitats personals que formen el teu perfil professional.
Assistent/a del comptable financer
Sortides professionals
- Assistent de despatxos i oficines
- Assistent personal
- Administratius a l’administració pública
Assignatures destacades
- Procés integral de l’activitat comercial
- Gestió avançada de la Informació
Habilitats personals adquirides
Flexibilitat / Responsabilitat
Autonomia / Sociabilitat / Evolució
Assistent/a del gestor de personal
Sortides professionals
- Assistent del departament de recursos humans
- Assistent del departament jurídic
- Assistent de despatxos i oficines
- Assistent personal
Assignatures destacades
- Recursos humans i responsabilitat social corporativa
- Formació i Orientació Laboral
Habilitats personals adquirides
Flexibilitat / Responsabilitat
Autonomia / Sociabilitat / Evolució
Assistent/a de direcció
Sortides professionals
- Assistent direcció
- Secretari direcció
- Assistent personal
Assignatures destacades
- Gestió de la documentació jurídica
- Ofimàtica i procés de la informació
- Protocol empresarial
- Organització d’esdeveniments empresarials
- Atenció al client
- Anglès
- Segona llengua extrangera
Habilitats personals adquirides
Flexibilitat / Responsabilitat
Autonomia / Sociabilitat / Evolució