Tu ets el projecte
Converteix-te en qui tu vulguis ser amb les nostres metodolgies actives.
Pla d’estudis
Catalunya és terra de petites i mitjanes empreses, de fet, la PIME catalana és una actriu dominant i imprescindible de l’estructura productiva del sector privat. En aquest sentit, la competència cada vegada és més gran i això realça la importància de la capacitat que tenen les marques per comunicar-se amb els/les consumidors/es. El nostre cicle de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat et prepararà per ser emprenedor/a, per pensar i executar una idea innovadora en forma d’empresa i comunicar-la de la manera més eficaç.
En el primer curs desenvolupem projectes a partir de metodologies actives ja sigui a l’aula o fora d’ella, com per exemple en escenaris impulsats des de la Xarxa d’Emprenedoria com són l’iFest o els Campaments d’Innovació, on treballem el màrqueting des del prisma de l’empresa i des dels diferents mòduls. En el segon curs seguim amb la metodologia ABP, però en aquest cas resolem demandes de publicitat reals de les empreses que ens envolten al barri o a la ciutat, acostant així la realitat del món laboral a les aules.
Amb aquesta metodologia aconseguim capacitar persones amb perfils molt variats, que podran desenvolupar totes les tasques de comunicació d’una PIME fora de línia i especialment en línia o dur a terme una tasca molt especialitzada dins d’un departament de màrqueting o publicitat en una gran internacional, sense deixar de banda poder esdevenir autònom/a, un perfil molt cercat en el sector.
2.000 hores repartides en 2 cursos acadèmics. Existeixen 2 modalitats diferents:
- Modalitat DUAL General
- 1.485 hores al centre educatiu.
- 515 hores a l’empresa.
- Modalitat DUAL Intensiva
- 1.287 hores en el centre educatiu.
- 713 hores a l’empresa.
- Atenció al Client, Consumidor i Usuari.
- Disseny i Elaboració de Material de Comunicació.
- Gestió Econòmica i Financera de l’Empresa.
- Investigació Comercial.
- Treball de Camp en la Investigació Comercial.
- Llançament de Productes i Serveis.
- Màrqueting Digital.
- Mitjans i Suports de Comunicació.
- Polítiques de Màrqueting.
- Relacions Públiques i Organització d’Esdeveniments de Màrqueting.
- Anglès Professional
- Projecte de Màrqueting i Publicitat.
- Itinerari per la Ocupabilitat (I i II)
- Digitalització en el sector productiu
- Sostenibilitat en el sector productiu
- Català professional
- Estada a empresa
- Examinar iniciatives emprenedores i oportunitats de negoci.
- Organitzar tot tipus d’esdeveniment de màrqueting segons la demanda de l’empresa.
- Preparar el contingut del material publicitari mitjançant una idea creativa i l’estructuració del missatge a partir de l’estratègia de comunicació de la clientela.
- Realitzar el material publicitari amb eines de disseny gràfic i audiovisual.
- Construir pàgines web atractives i eficients per a les persones usuàries.
- Elaborar un pla de màrqueting i un pla de mitjans de comunicació.
- Avaluar la qualitat del servei i proposar millores per optimitzar-lo i augmentar el nivell de satisfacció del client.
- Elaborar un pla d’investigació que ajudi el departament de màrqueting a prendre decisions sobre un problema o una oportunitat per a l’empresa.
- Definir i dissenyar els plans per formar un equip de treball de camp.
- Executar accions per llançar un producte i millorar el posicionament de marca.
Una vegada superats aquests estudis obtindràs el títol homologat de tècnic/a superior en Màrqueting i Publicitat (Publicat al RD 1571/2011, de 4 de novembre, pel qual s’estableix el títol de tècnic superior en màrqueting i publicitat) expedit pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.
Acreditació oficial programes
S’ha de complir un dels requisits següents:
- Tenir el títol de batxillerat.
- Tenir el títol d’un cicle formatiu de grau mitjà.
- Tenir el títol d’un cicle formatiu de grau superior.
- Haver superat el segon curs de batxillerat de qualsevol modalitat de batxillerat experimental.
- Haver superat el curs d’orientació universitària (COU) o el preuniversitari.
- Tenir el títol de batxillerat per haver cursat el batxillerat unificat polivalent (BUP).
- Tenir qualsevol titulació universitària o una d’equivalent, o haver superat la prova d’accés a la universitat per a més grans de 25 anys.
Perfils professionals als quals optaràs
Descobreix la combinació de capacitats tècniques i habilitats personals que formen el teu perfil professional.
Copywriter
Sortides professionals
- Content manager
- Community manager
- Especialista SEM
- Organitzador d’esdeveniments
- Consultor SEO
- Relacions públiques
Assignatures destacades
- Polítiques de màrqueting
- Màrqueting digital
- Relacions públiques i organització d’esdeveniments de màrqueting
- Atenció al client, consumidor i usuari
- Anglès
Habilitats personals adquirides
Flexibilitat / Responsabilitat
Autonomia / Sociabilitat / Evolució
Creatiu/va
Sortides professionals
- Product manager
- Dissenyador
- Brand manager
- Tècnic-creatiu en publicitat
- Editor publicitari
- Assistent d’operador de càmera
- Assistent de fotògraf
- Tècnic de màrqueting
Assignatures destacades
- Llançament de productes i serveis
- Disseny i elaboració de materials de comunicació
- Relacions públiques i organització d’esdeveniments de màrqueting
- Anglès
Habilitats personals adquirides
Flexibilitat / Responsabilitat
Autonomia / Sociabilitat / Evolució
Analista
Sortides professionals
- Tècnic en estudis de mercat
- Tècnic en treball de camp
- Enquestador
- CRM manager
- Media planer
Assignatures destacades
- Investigació comercial
- Treball de camp
- Mitjans i suports de comunicació
- Gestió Econòmica i Financera de l’Empresa
- Llançament de productes i serveis
- Anglès
Habilitats personals adquirides
Flexibilitat / Responsabilitat
Autonomia / Sociabilitat / Evolució